طرح لایه باز بیمه پاسارگاد شماره 4

توضیحات تکمیلی

کارت ویزیت لایه باز بیمه پاسارگاد شماره ۴ ، یک کارت ویزیت خلاقانه ، ابتکاری و ایرانی با موضوع بیمه از حارک می باشد. این کارت ویزیت بصورت لایه باز فتوشاپ بوده و تمامی المان های موجود در آن قابل تغییر می باشند.تم گرافیک کارت ویزیت مشابه رنگبندی شرکت بیمه مورد نظر می باشد. این کارت ویزیت در ۲رو و در اندازه لمینت طراحی شده است.موارد موجود در فایل خریداری شده شما ، شامل ۲عدد فایل لایه باز فتوشاپ ، فایل راهنما و پوشه فونت می باشد.

شما می توانید دیگر نمونه کارت های موجود در آرشیو را از اینجا ملاحظه کنید

این کارت ویزیت می تواند برای مشاغل مرتبط با بیمه ویا شخصی مورد استفاده قرار گیرد. رنگهای استفاده شده در کارت از کد رنگهای صنعتی برای ثابت ماندن رنگ در هنگام چاپ ، الگوبرداری شده اند.خط چاپ در این کارت بطور پیش فرض رعایت شده است. خط چاپ قسمتی از اطراف طراحی می باشد که در طراحی به منظور احتمال برش کار در چاپخانه این قسمت ها خالی و با بکگراند طرح پر می شوند. این خط برای امور چاپی الزامی می باشد.

طراحی و چاپ کارت ویزیت بیمه پاسارگاد

  • کیفیت بالای طرح کارت ویزیت بیمه پاسارگاد
  • کاملا لایه باز و تفکیک شده
  • رزولوشن 300Dpi
  • مُد رنگ طراحی CMYK
  • دارای طرح رنگبندی همراه با تم شرکت بیمه پاسارگاد
  • قابل استفاده و ویرایش در نرم افزار فتوشاپ

شما می توانید از باکس پیش نمایش دموهای آنلاین این کارت ویزیت رو ملاحظه کنید

شرکت بیمه پاسارگاد (سهامی عام) یکی از نخستین شرکت های بیمه خصوصی کشوراست که به منظور عرضه خدمات بیمه ای در سطح استاندارهای جهانی ، کسب سود متوازن و همسو با مصالح ملی و فعالیت در زمینه بیمه های زندگی و غیر زندگی (به طور مستقیم و قبولی اتکایی) توسط گروه مالی پاسارگاد تاسیس شد.این شرکت توانست در تاریخ ۸۶/۸/۵ مجوز قبول اتکایی از موسسات بیمه داخلی را تحت شماره ۲۵۵۹۸ از بیمه مرکزی ایران دریافت کند و با صدور اولین گواهی قبولی در تاریخ ۸۶/۹/۱۸ فعالیت خود را در این بخش آغاز نماید.

مشخصات محصول

فرمت: PSD
ابعاد: 6-9
رزولوشن: 300
فونت فایل: تیتر - یکان
حجم فایل: 2 مگابایت
فونت داخل پوشه: موجود می باشد
فایل راهنما: دارد
قیمت: 15000 تومان
لینک کوتاه: https://hark.ir/?p=2491