طرح لایه باز فاکتور شماره 4

24 دی 1395

توضیحات تکمیلی

فاکتور فروش لایه باز شماره 4، یک فاکتور فروش خلاقانه ، ابتکاری و ایرانی با موضوع خرید و فروش محصول از حارک می باشد. این فاکتور بصورت لایه باز فتوشاپ بوده و تمامی المان های موجود در آن قابل تغییر می باشند. این طرح در ۱رو و در اندازه A5 طراحی شده است.موارد موجود در فایل خریداری شده شما ، شامل ۱عدد فایل لایه باز فتوشاپ و پوشه فونت می باشد.

شما می توانید دیگر نمونه کارت های موجود در آرشیو را از اینجا ملاحظه کنید

این فاکتور می تواند برای تمامی مشاغل مورد استفاده قرار گیرد. رنگهای استفاده شده در فاکتور از کد رنگهای صنعتی برای ثابت ماندن رنگ در هنگام چاپ ، الگوبرداری شده اند.خط چاپ بطور پیش فرض رعایت شده است. خط چاپ قسمتی از اطراف طراحی می باشد که در طراحی به منطور احتمال برش کار در چاپخانه این قسمت ها خالی و با بکگراند طرح پر می شوند. این خط برای امور چاپی الزامی می باشد.

دارای ۲ سانتی متر فضای خالی از قسمت بالا برای پرفراژ ، استفاده از فونتهای مناسب یکان و نازنین ، اندازه قلم مناسب برای متن ، استفاده از کد رنگ چاپی ، دارای ۴ باکس ( شرح کالا ، تعداد ، بها ، جمع کل ) ، استفاده مجزا تمامی خطوط در طراحی از جمله نکات بکار رفته در این فاکتور فروش می باشد.

طراحی و چاپ فاکتور

  • کیفیت بالای طرح فاکتور
  • کاملا لایه باز و تفکیک شده
  • رزولوشن 300Dpi
  • مُد رنگ طراحی CMYK
  • دارای طرح رنگبندی جذاب و زیبا
  • قابل استفاده و ویرایش در نرم افزار فتوشاپ

چرا باید از CMYK استفاده کنیم!؟

اینکه فایل‌های طراحی شده برای چاپ افست با فضای رنگی CMYK سازگار باشند، در چاپ بسیار مهم است. یک طراحی با فضای رنگی CMYK این اطمینان را به شما می‌دهد که رنگ‌های انتخاب شده با نمایشگر سازگاری کامل دارند. از این رو، در هنگام چاپ شما کمترین درصد تغییر رنگ رو خواهید داشت. تمامی فایل‌های طراحی شده در حارک با فضای CMYK می‌باشد تا شما نگرانی از چاپ خود نداشته باشید.

مشخصات محصول

فرمت: TIF
ابعاد: A5
رزولوشن: 300
فونت فایل: ترافیک
حجم فایل: 2 مگابایت
فونت داخل پوشه: موجود نمی باشد
فایل راهنما: ندارد
دسته بندی:
قیمت: 25000 تومان
لینک کوتاه: https://hark.ir/?p=3598