طرح لایه باز بیمه پارسیان شماره ۱

توضیحات تکمیلی

کارت ویزیت لایه باز بیمه پارسیان شماره 1 ، یک کارت ویزیت خلاقانه ، ابتکاری و ایرانی با موضوع بیمه از حارک می باشد. این کارت ویزیت بصورت لایه باز فتوشاپ بوده و تمامی المان های موجود در آن قابل تغییر می باشند.تم گرافیک کارت ویزیت مشابه رنگبندی شرکت بیمه مورد نظر می باشد. این کارت ویزیت در ۲رو و در اندازه لمینت طراحی شده است.موارد موجود در فایل خریداری شده شما ، شامل ۲عدد فایل لایه باز فتوشاپ ، فایل راهنما و پوشه فونت می باشد.

شما می توانید دیگر نمونه کارت های موجود در آرشیو را از اینجا ملاحضه کنید

این کارت ویزیت می تواند برای مشاغل مرتبط با بیمه ویا شخصی مورد استفاده قرار گیرد. رنگهای استفاده شده در کارت از کد رنگهای صنعتی برای ثابت ماندن رنگ در هنگام چاپ ، الگوبرداری شده اند.خط چاپ در این کارت بطور پیش فرض رعایت شده است. خط چاپ قسمتی از اطراف طراحی می باشد که در طراحی به منظور احتمال برش کار در چاپخانه این قسمت ها خالی و با بکگراند طرح پر می شوند. این خط برای امور چاپی الزامی می باشد.

طراحی و چاپ کارت ویزیت بیمه پارسیان

  • کیفیت بالای طرح کارت ویزیت بیمه پارسیان
  • کاملا لایه باز و تفکیک شده
  • رزولوشن 300Dpi
  • مُد رنگ طراحی CMYK
  • دارای طرح رنگبندی همراه با تم شرکت بیمه پارسیان
  • قابل استفاده و ویرایش در نرم افزار فتوشاپ

شما می توانید از باکس پیش نمایش دموهای آنلاین این کارت ویزیت رو ملاحضه کنید

شرکت بیمه پارسیان (سهامی عام) براساس قانون تاسیس موسسات بیمه غیر دولتی و طی مجوز شماره ۵۲۰۰ بیمه مرکزی ایران مورخ  ۲۸/۲/۱۳۸۲ در عرصه بیمه کشور آغاز به کار نموده است.سرمایه شرکت درحال حاضر دو هزار میلیارد ریال و بزرگترین بیمه خصوصی ایران محسوب می گردد. رسالت  بيمه پارسيان ، ايجاد سازماني جهاني تراز ، رقابت پذير، متعهد نسبت به جامعه و پيشگام درارائه خدمات متمايز به اشخاص حقيقي  وحقوقي  براي پوشش ريسک ها  و جبران خسارت ها  و همچنين ارائه خدمات مشاوره در زمينه مديريت ريسک و ايمني (شناخت،  ارزيابي، تجزيه،تحليل و تفکيک  ريسک) جهت اخذ صحيح ترين  بيمه نامه ها جهت تامين و  گسترش حداکثر پوشش بيمه اي همراه با کاهش هزينه هاي بيمه گذار مي باشد.

مشخصات محصول

فرمت: TIF
ابعاد: 6-9
رزولوشن: 300
فونت فایل: ترافیک
حجم فایل: 2 مگابایت
فونت داخل پوشه: موجود نمی باشد
فایل راهنما: دارد
قیمت: 15000 تومان
لینک کوتاه: https://hark.ir/?p=1047