طراحی کاور موزیک بهار خانم

03 اسفند 1397

طراحی کاور موزیک بهار خانم

این کار در سال ۱۳۹۳ طراحی و پخش شده است. در طراحی کاور از عکس خوانندگان ، تصاویری از فضای گرافیکی ، خط نستعلیق و ادیت نورپردازی استفاده شده است.

  • خوانندگان: پویان سولو
  • سبک موزیک: پاپ

طراحی کاور موزیک بهار خانم

اولین چیزی که یک آرتیست ، یک هنرمند برای معرفی موسیقی ویا آلبوم جدید ارائه میدهد، کاور می باشد. کاور شما به مانند ویترینی است که شما بخش بزرگی از کار خود را در آن نمایش می دهید. شاید کاور بخشی کوچک و کم زحمت تر از بقیه موارد در ساخت موزیک باشد ولی اولین گزینه ای است که کاربر با آن روبروی می شود و زیبایی و جذبه کاور می تواند خیلی از کاربران را مشتاق کند تا خود موزیک نیز پلی یا دانلود کنند. در نتیجه طراحی کاور باید به گونه ای باشد که بتواند نظر مخاطبان و کاربران را به خوبی جذب کند. طراحی کاور نیز مانند هر نوع طرح دیگر نیاز به رعایت اصول و نکات خاصی دارد که شما به عنوان یک آرتیست باید به آنها توجه داشته باشد. طراحی جذاب ، گیرا ، بیان حس موزیک ، رنگبندی چشم نواز ، استفاده از فونت های خوانا تنها بخشی از جزییاتی است که شما باید در کاور خود داشته باشید ، در به دنبال یک کاور حرفه ای هستید اینجا در حارک می تونید اونو پیدا کنید.

شما می توانید در حارک از بهترین و معتبرترین طراحان کشور برای طراحی کاورهای موزیک خود بهره بگیرید فقط کافیست به جمع خانواده بزرگ حارک بپیوندید و سفارش خود را بصورت آنلاین ثبت کنید و براحتی با چند کلیک به یک کاور حرفه ای دست پیدا کنید.