لوگوتایپ فارسی سانا به صورت سفارشی برای هایپر فروشگاه لوازم خانگی با مدیریت خصوصی طراحی و اجرا شده است. این لوگو در سال 1398 طراحی و در اختیار مشتری قرار گرفت. معنی سانا در دیکشنری آبادیس آسان و راحت آمده است که دلیل انتخاب این اسم برای برند امکان جستجو و دسترسی به بهترین محصولات الجی در سریع ترین زمان ممکن بوده است.
رنگ هویت بصری برند
رنگ انتخابی برای این سانا از دو رنگ لوگوی الجی الهام گرفته شده است. این دو رنگی یکی در خود لوگو و دیگری در متن برند ظاهر شده است.
تعادل در طراحی
تعادل در طراحی لوگو امر بسیار حیاتی و مهم میباشد، چون ذهن ما به طور طبیعی در صورتی طرحی را دلپسند و جذاب ارزیابی می کند که آن طرح متقارن و دارای تعدل باشد. هر چند میتوان قانون تعادل را شکست، اما باید این را بدونید که لوگوی شما یک لوگوی حرفهای برای عموم مردم میباشد، بنابراین طراحی یک لوگوی متعادل یکی از اصول مهم طراحی لوگو است. علاوه بر این تعادل لوگو باعث میشود که لوگو در جایگاه های خاص خود نظیر وبسایت، اپلیکیشن ها و… بصورت بی نقص به نمایش در بیاید.
چرا باید لوگو حرفه ای داشته باشیم!؟
لوگو میتواند به هر کسب و کاری اعتبار ببخشد و کاربران را تشویق میکند که به شما اعتماد بیشتری کنند. لوگوی هر برندی به مشتریان بالقوه می گوید که شما چه کسی هستید، چه کاری انجام می دهید. اگر میخواهید یک دید کلی از مجموعه خود به مخاطب در نگاه اول بدهید این کار فقط و فقط با یک لوگوی حرفهای انجام پذیر میباشد. پایه و اساس هویت مجموعه شما بر روی لوگو استوار شده است. لوگو اگر به درستی و خوب طراحی شده باشد باعث اعتماد در افراد میشود.
شما هم اگر نیاز به مشاوره درباره طراحی لوگو یا ریدیزاین لوگو خودتون دارید میتونید با ما در ارتباط باشید.
نظرات کاربران