امروز، قبل از راهاندازی رسمی MWC 2023، شرکت نوکیا از هویت شرکتی جدید خود رونمایی کرد و تغییرات قابل توجه است: فونت نمادین آبی Yale و شعار برند Connecting People که به شدت با نوکیا مرتبط است از بین رفته است. لوگوی جدید مدرن تر و دیجیتال تر است. در ادامه با حارک همراه باشید:
لوگوی جدید در سال 2023 شامل پنج شیپ مختلف است که کلمه NOKIA را در کنار هم تشکیل می دهند. رنگ آبی نمادین لوگوی قدیمی هم برای طیف وسیعی از رنگ ها بسته به استفاده تبلیغاتی، حذف خواهد شد. نوکیا، یک تولید کننده گوشی های هوشمند و تجهیزات مخابراتی است که برای اولین بار پس از 60 سال، تصمیم گرفته لوگوی خود را تغییر دهد. لوگوی جدید توسط مدیر عامل شرکت Pekka Lundmark روز یکشنبه معرفی شد. این شرکت همچنین اعلام کرده است که قصد دارد هویت برند خود را به صورت کامل تغییر دهد.
چرا نوکیا لوگوی خود را تغییر داد؟
پکا لوندمارک، مدیر اجرایی نوکیا، در مصاحبه ای در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا گفت: در ذهن اکثر مردم، ما هنوز یک برند موفق تلفن همراه هستیم، اما نوکیا دیگر آن چیزی که مردم فکر میکنند نیست. ما میخواهیم برند جدیدی را راهاندازی کنیم که تمرکز زیادی بر روی شبکهها و دیجیتالیسازی صنعتی دارد که کاملاً متفاوت از تلفنهای همراه قدیمی است. لوندمارک همچنین گفت نوکیا میخواهد در تجارت خود با فروش شبکههای خصوصی 5G به شرکتها رشد کند.
نظرات کاربران