طراحی لوگو کانون تبلیغاتی حلقه سرخ به صورت سفارشی برای شرکتی به همین نام طراحی و اجرا شده است. این شرکت بصورت تخصصی تمامی فعالیت های مرتبط به تبلیغات رو بر بستر اینترنت بصورت کاملا آنلاین انجام میدهد. در اجرا پروژه حلقه سرخ از یک لوگوآیکن و یه لوگوتایپ فارسی بهره گرفته شده است. در بخش تایپوگرافی از فونت معراج فارسی برای طراحی الهام گرفته شده است. در این لوگوتایپ سعی شده تمامی حروف در یک خط مستقیم قرار بگیرد و یک نمایش تصویری شسته و رفته را ایجاد کنند. در بخش لوگوآیکن هم از اولین حرف این برند برای طراحی استفاده شده است.
رنگ هویت بصری حلقه سرخ
رنگ انتخابی برای لوگوی این شرکت قرمز اسکارلت (Scarlet Red) نام دارد. اسکارلت یک رنگ قرمز روشن با کد هگز #FF2400 است. اسکارلت رنگیه که به طور سنتی توسط کاردینال ها در کلیسای کاتولیک پوشیده می شود و نشان دهنده خون مسیح و شهدای مسیحی است. در نتیجه با دین و فداکاری و فداکاری همراه است. مانند سایر رنگ های قرمز روشن، اسکارلت با شجاعت، اشتیاق، گرما و شادی هم معنی است.
تعادل در طراحی
تعادل در طراحی لوگو امر بسیار حیاتی و مهم میباشد، چون ذهن ما به طور طبیعی در صورتی طرحی را دلپسند و جذاب ارزیابی می کند که آن طرح متقارن و دارای تعدل باشد. هر چند میتوان قانون تعادل را شکست، اما باید این را بدونید که لوگوی شما یک لوگوی حرفهای برای عموم مردم میباشد، بنابراین طراحی یک لوگوی متعادل یکی از اصول مهم طراحی لوگو است. علاوه بر این تعادل لوگو باعث میشود که لوگو در جایگاه های خاص خود نظیر وبسایت، اپلیکیشن ها و… بصورت بی نقص به نمایش در بیاید.
چرا باید لوگو حرفه ای داشته باشیم!؟
لوگو میتواند به هر کسب و کاری اعتبار ببخشد و کاربران را تشویق میکند که به شما اعتماد بیشتری کنند. لوگوی هر برندی به مشتریان بالقوه می گوید که شما چه کسی هستید، چه کاری انجام می دهید. اگر میخواهید یک دید کلی از مجموعه خود به مخاطب در نگاه اول بدهید این کار فقط و فقط با یک لوگوی حرفهای انجام پذیر میباشد. پایه و اساس هویت مجموعه شما بر روی لوگو استوار شده است. لوگو اگر به درستی و خوب طراحی شده باشد باعث اعتماد در افراد میشود.
شما هم اگر نیاز به مشاوره درباره طراحی لوگو یا ریدیزاین لوگو خودتون دارید میتونید با ما در ارتباط باشید.
نظرات کاربران