بسته اسلایدر سایت شماره 1

14 تیر 1399

توضیحات تکمیلی

طراحی حرفه ای اسلاید یکی از مهم ترین و تاثیر گزارترین عوامل بر زیبایی وبسایت شما می باشد هر چه طراحی اسلاید های سایت زیباتر و مرتبط با موضوع وبسایت شما باشد گیرایی و جذابیت بیشتری برای بیننده خواهد داشت. بسته اسلایدر سایت شماره 1 ، یک بسته اسلایدی خلاقانه ، ابتکاری و ایرانی با موضوع تکنولوژی از حارک می باشد. این بسته بصورت لایه باز فتوشاپ بوده و تمامی المان های موجود در آن قابل تغییر می باشند. این بسته دارای 4 طرح اسلاید با موضوع پاوربانک بوده و در اندازه 1200 در 350 پیکسل طراحی شده است. موارد موجود در فایل خریداری شده شما ، شامل 4عدد فایل لایه باز فتوشاپ و پوشه فونت می باشد.

شما می توانید دیگر نمونه بسته های اسلایدی موجود در آرشیو را از اینجا ملاحظه کنید

این بسته اسلاید می تواند برای سایت هایی با مشاغل مرتبط به تکنولوژی ویا شخصی مورد استفاده قرار گیرد. رنگهای استفاده شده در اسلایدها از کد رنگهای حرفه ای برای جلوه بیشتر استفاده شده است. از زمانیکه اولین طراحی بنر یا طراحی اسلاید در سال 1993 ارائه شد، طراحی بنر یا اسلاید به یکی از مرسوم ترین روشهای تبلیغات در اینترنت تبدیل شده است. داشتن اسلایدهای حرفه ای در سایت ، به شما کمک خواهد کرد تا کاربران بیشتری را برای محصول خود جذب کنید. بیاد داشته باشید یک بسته اسلاید حرفه ای و شعارهای مناسب ویترین سایت شما هستند.

شما می توانید از باکس پیش نمایش دموهای آنلاین این بسته رو ملاحظه کنید

استفاده از رنگ و تصاویر مرتبط و ایده پردازی شده می تواند منجر به خلق یک اسلاید سایت زیبا و جذابی شود که به جذب مشتری و افزایش فروش شما کمک شایانی می کند. اسلایدها در حقیقت ویترین وبسایت شما هستند و  اسلایدهای زیبا حدود 50 درصد زیبایی سایت شما را تامین خواهند کرد و اطلاعات محصولات شما را در اختیار مشتریان وب سایت قرار خواهند داد. اسلایدها ، معرفی از شما و محصولات شما در محیط های گوناگون است. اگر نیاز به طراحی اختصاصی اسلایدر برای سایت خود دارید می توانید از قسمت طراحی اختصاصی در پنل کاربری سایت اقدام به ثبت یک سفارش طراحی کنید تا طراحان از سراسر کشور برای سفارش شما طرح ارسال کنند.

مشخصات محصول

فرمت: PSD
ابعاد: 220-90
رزولوشن: 72
فونت فایل: شبنم
حجم فایل: 1 مگابایت
فونت داخل پوشه: موجود می باشد
فایل راهنما: ندارد
دسته بندی: -
قیمت: 20000 تومان
لینک کوتاه: https://hark.ir/?p=27718