طرح لایه باز بیمه سینا شماره 2

توضیحات تکمیلی

کارت ویزیت لایه باز بیمه سینا شماره ۲ ، یک کارت ویزیت خلاقانه ، ابتکاری و ایرانی با موضوع بیمه از حارک می باشد. این کارت ویزیت بصورت لایه باز فتوشاپ بوده و تمامی المان های موجود در آن قابل تغییر می باشند.تم گرافیک کارت ویزیت مشابه رنگبندی شرکت بیمه مورد نظر می باشد. این کارت ویزیت در ۲رو و در اندازه لمینت طراحی شده است.موارد موجود در فایل خریداری شده شما ، شامل ۲عدد فایل لایه باز فتوشاپ ، فایل راهنما و پوشه فونت می باشد.

شما می توانید دیگر نمونه کارت های موجود در آرشیو را از اینجا ملاحظه کنید

این کارت ویزیت می تواند برای مشاغل مرتبط با بیمه ویا شخصی مورد استفاده قرار گیرد. رنگهای استفاده شده در کارت از کد رنگهای صنعتی برای ثابت ماندن رنگ در هنگام چاپ ، الگوبرداری شده اند.خط چاپ در این کارت بطور پیش فرض رعایت شده است. خط چاپ قسمتی از اطراف طراحی می باشد که در طراحی به منطور احتمال برش کار در چاپخانه این قسمت ها خالی و با بکگراند طرح پر می شوند. این خط برای امور چاپی الزامی می باشد.

طراحی و چاپ کارت ویزیت بیمه سینا

  • کیفیت بالای طرح کارت ویزیت بیمه سینا
  • کاملا لایه باز و تفکیک شده
  • رزولوشن 300Dpi
  • مُد رنگ طراحی CMYK
  • دارای طرح رنگبندی همراه با تم شرکت بیمه سینا
  • قابل استفاده و ویرایش در نرم افزار فتوشاپ

شما می توانید از باکس پیش نمایش دموهای آنلاین این کارت ویزیت رو ملاحظه کنید

شرکت بیمه سینا (سهامی عام) بر اساس قانون تاسیس موسسات بیمه غیر دولتی و طی مجوز شماره ۲۳۱۶۷ بیمه مرکزی ایران با سرمایه اولیه ۱۴۰ میلیارد ریال که تماما پرداخت گردیده بود در ۱۰ آبان ۱۳۸۲ تاسیس شد و فعالیت بیمه گری خود را رسما از ۲۸ آبان ماه ۱۳۸۲ آغاز نمود . با توسعه فعالیت و رشد عملیات بیمه گری ، شرکت در سال ۱۳۸۵ با افزایش سرمایه ۵۰ درصدی ابتدا سرمایه خود را از ۱۴۰ به ۲۱۰ میلیارد ریال افزایش داد و سپس با ۹۰ درصد افزایش در سال ۱۳۸۸ سرمایه خود را به ۴۰۰ میلیارد ریال رساند . در سال ۱۳۹۴ سرمایه شرکت از ۴۰۰ میلیارد ریال به ۹۰۵ میلیارد ریال افزایش یافت و بر اساس برنامه ریزی های دقیق تا پایان سال ۱۳۹۵ سرمایه شرکت به ۱،۵۰۰ میلیارد ریال خواهد رسید . هم اکنون شرکت بیمه سینا با سرمایه پرداختی ۹۰۵ میلیارد ریال به عنوان یکی از شرکت های خصوصی مطرح در تمامی رشته های بیمه ای زندگی و غیر زندگی مشغول به فعالیت است . شرکت بیمه سینا با داشتن ۵۱شعبه، ۷۰۱نماینده عمومی و تعداد ۱۹۹نماینده بیمه عمر در سراسر کشور مشغول ارائه انواع خدمات بیمه ای به هموطنان است .

مشخصات محصول

فرمت: PSD
ابعاد: 6-9
رزولوشن: 300
فونت فایل: یکان
حجم فایل: 2 مگابایت
فونت داخل پوشه: موجود می باشد
فایل راهنما: دارد
قیمت: 15000 تومان
لینک کوتاه: https://hark.ir/?p=4018