قالب لایه باز پست اینستاگرام شماره 1

توضیحات تکمیلی

طراحی حرفه ای اسلاید یکی از مهم ترین و تاثیر گزارترین عوامل بر زیبایی وبسایت شما می باشد هر چه طراحی اسلاید های سایت زیباتر و مرتبط با موضوع وبسایت شما باشد گیرایی و جذابیت بیشتری برای بیننده خواهد داشت. بسته قالب لایه باز پست اینستاگرام شماره 1 قالب ماهور، یک بسته خلاقانه، ابتکاری و ایرانی از حارک می‌باشد از این قالب می‌تونید برای پیج‌های خبری، عمومی، ادمینی، سینما و… استفاده کنید. این قالب پست اینستاگرام بصورت لایه باز فتوشاپ بوده و تمامی المان های موجود در آن قابل تغییر می‌باشند. این بسته دارای 3 طرح قالب لایه باز پست بوده و در اندازه 1080 در 1080 پیکسل طراحی شده است.

شما می توانید دیگر نمونه قالب‌های پست اینستاگرام موجود در آرشیو را از اینجا ملاحظه کنید

این قالب لایه باز پست می‌تونه برای سایت هایی با مشاغل مرتبط به تکنولوژی، خبری، ادیمی، سینما، عمومی و… مورد استفاده قرار گیرد. رنگهای استفاده شده در قالب‌ها از کد رنگهای حرفه ای برای جلوه بیشتر استفاده شده است. برای داشتن یک پیج جذاب باید کاورهای جذاب داشته باشید. کاورهای زیبا و حرفه‌ای گاها شامل تیتر بزرگ، رنگبندی جذاب، بخش قراردهی تصویر می‌باشند. در طراحی این قالب‌ها از فونت‌های رایگان استفاده شده است که گرافیست‌ها در هنگام بازطراحی این فایل‌های لایه باز دچار مشکل در بخش فونت نشوند. شما می‌توانید فونت‌های بکار رفته در این بسته قالب رو از این قسمت دانلود کنید.

تصاویر به کار رفته در طراحی این قالب‌ها در داخل فایل های PSD موجود نمی‌باشد. برای اینکه یک پست جذاب و حرفه‌ای داشته باشید سعی کنید از تصاویر با کیفیت و خلاقانه استفاده کنید. کاورهای پست در حقیقت ویترین پیج شما هستند و کاورهای زیبا تقریبا بخشی زیادی از زیبایی پیج شما رو تامین خواهند کرد.

توضیحات بعد از دانلود

بعد از خارج کردن از فایل zip شما می‌توانید فایل های خریداری شده را در فتوشاپ باز کنید و استفاده کنید. برای تغییر لایه های در فتوشاپ می‌توانید از پنجره Layers تمام لایه های موجود در فایل ها رو مشاهده و تغییر بدید. اگر پنجره Layers رو در فتوشاپ خود نداشتید از منوهای بالا گزینه Window رو باز کنید و در بین گزینه های موجود گزینه Layers رو پیدا و فعال کنید.

مشخصات محصول

فرمت: PSD
ابعاد: 6-6
رزولوشن: 300
فونت فایل: تیتر پلاس - وزیرمتن
حجم فایل: 4 مگابایت
فونت داخل پوشه: موجود نمی باشد
فایل راهنما: ندارد
قیمت: 49000 تومان
لینک کوتاه: https://hark.ir/?p=37991

استفاده رایگان در اپلیکیشن حارک

شما می‌توانید این قالب رو بصورت رایگان استفاده کنید، فقط کافیه اپلیکیشن طراحی حارک رو از کافه بازار دانلود و نصب کنید. این قالب در اپلیکیشن طراحی ما بصورت رایگان قرار گرفته شده است. شما کافیه در بخش افزودن المان، آرشیو المان‌های پروفایلی رو انتخاب کنید و در این بخش به دنبال قاب ماهور باشید، کافیه این قاب رو جستجو و نصب کنید و براحتی در همین اپلیکیشن کاورهای گرافیکی خودتون رو طراحی و به رایگان خروجی بگیرید.

شما با حارک می‌تونید کاورهای پست، استوری برای خودتون به رایگان طراحی کنید. ادیت عکس شما تنها در چند دقیقه با قاب های آماده انجام می‌گیرد. کافیه فقط قاب مورد نظر خودتون رو در آرشیو حارک جستجو و نصب کنید و روی عکس خودتون قرار بدید.