طراحی و چاپ تراکت تبلیغاتی رستوران موز

11 فروردین 1402

طراحی و اجرای تراکت تبلیغاتی رستوران موز در سال 1399 با افتتاح شعبه جدید آن در رشت انجام شد. این تراکت تبلیغاتی در اندازه A5 و تکرو طراحی و چاپ شد. رنگبندی شاد، کلمات برجسته و شفاف، استفاده از تصاویر عکاسی شده محصولات خود رستوران، استفاده از کلمات جادویی تخفیف در اندازه بزرگ، توجه به ترکیب رنگبندی بکگراند و متن ها و… تنها بخشی از نکات طراحی حرفه ای این تراکت می باشد. تیراژ چاپ این تراکت 5هزار بصورت گلاسه 170 گرم می باشد.

طراحی و چاپ تراکت تبلیغاتی رستوران موز

برخی از ویژگی های طراحی تراکت تبلیغاتی رستوران موز

  •  نمایش واضح و کامل شماره تماس، آدرس و اطلاعات تماس تبلیغ کننده
  •  نمایش خوانای متن‌ها و نوشته ها از فاصله ۲۰ سانتی
  •  گزیده محور و متن های بولد
  •  نمایش ویژگی های مهم محصول به صورت شفاف و بزرگ
  • پرهیز از شعاری حرف زدن و اغراق مطالب
  • استفاده حداقلی از متن‌های انگلیسی
  • استفاده از تصاویر واقعی عکاسی شده محصولات رستوران
  • محل مناسب نمایش لوگوی برند

مراحل چاپ تراکت تبلیغاتی

بعد از مشخص شدن ابعاد و جنس تراکت، نحوه و محل پخش کار، طراحی تراکت آماده شد و بعد از تایید نهایی کارفرما استعلام قیمت دقیق و هزینه های ارسالی از چاپخانه صورت گرفته و در اختیار کارفرما قرار داده شد. بعد از ارسال فایل ها به چاپخانه با گرافیست چاپخانه فایل نهایی بررسی شده و کار در شیلد عمومی چاپخانه چاپ و به کارفرما تحویل داده شد.

  

تراکت‌های تبلیغاتی به نوعی یک ابزار ویا یک جایگاه تبلیغاتی ارزان قیمت و کارآمد برای جلب توجه عموم مردم می‌باشند. در میان انبوهی از تبلیغات، یکی از پرکاربردترین روش‌هایی که در تبلیغات آفلاین استفاده می‌شود طراحی و چاپ تراکت تبلیغاتی است. همیشه و در هر زمان مخاطبان دوست دارند محتوایی که نیازشون رو برطرف می‌کند رو مطالعه کنند. بنابراین یک تراکت تبلیغاتی جذاب با یک تیتر چالش برانگیز می‌توانید نظر عموم مردم رو به خود جذب کند.

چرا حارک ؟

مجموعه طراحی حارک با بیش از 10 سال سابقه طراحی چاپ آفست و 6 سال سابقه طراحی تولید محتوای شبکه های اجتماعی در اکثر زمینه های طراحی محتوا متخصص بوده و نمونه کارهای زیادی در این زمینه تولید و طراحی کرده است. کارگاه آنلاین طراحی حارک با داشتن وبسایت و اپلیکیشن تخصصی طراحی می‌تواند نیاز هر مجموعه ویا نفرات براحتی برطرف کرده و در سریع ترین زمان ممکن در تولید محتوا به آنها کمک کند. حارک در طراحی و تولید محتوا به زبان فارسی، انگلیسی، ترکی، عربی و روسی فعالیت کرده و توانسته نظر کارفرمایان خود را جلب کند. ما در حارک با توجه به نقش مارکتینگ در برند، نقشه راه و تقویم اجرایی به عنوان مشاوره به کارفرمایان ارائه میدهیدم که باعث می شود شما در زمینه هدف های آینده خود با درکی بیشتر قدم بردارید.

همچین شما می‌تونید برای مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید، ما در پیام رسان های محبوب، تیکت پشتیبانی آنلاین سایت و تلفن های تماس منتظر جوابدهی به سوالات،ابهامات و مشاوره رایگان شما عزیزان هستیم.

نظرات کاربران

No Comments
هنوز نظری ثبت نشده
اولین نفری باشید که نظر می دهید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.