طراحی و اجرا کارت ویزیت آژانس تبلیغاتی تکوک

18 بهمن 1399

طراحی و اجرا کارت ویزیت آژانس تبلیغاتی تکوک

طراحی کارت ویزیت آژانس تبلیغاتی تکوک واقع در استان گیلان شهر رشت. آژانس تبلیغاتی تکوک در سال 99 کار خود را آغاز کرد و بعد از طراحی آرم و نشان بصری خود، به گروه حارک درخواست طراحی یک کارت ویزیت ساده و در عین حال شیک را ارایه داد. بعد از بررسی لوگو و تم رنگی دفتر آژانس تبلیغاتی به این طرح رسیدیم که مدیریت آژانس تبلیغاتی تکوک نیز آنرا تایید کرد و در نهایت بصورت مخمل برجسته چاپ شد.

  • استفاده از تم سرمه ای آژانس و پترن اختصاصی در طراحی کارت ویزیت
  • استفاده از آیکن های لاین برای جلوه بیشتر کارت ویزیت
  • اطلاعات کامل تماس در یک طرف کارت
  • ساده سازی کامل جلو کارت به عنوان و لوگو
  • استفاده از رنگبندی خنثی برای نوشته های برای جلو بیشتر رنگ سرمه ای
  • جداسازی اسلوگان از لوگو اصلی برای توجه بیشتر به لوگو
  • نمایش سایت و ایمیل در کارت ویزیت
  • نمایش آی دی اینستاگرام بصورت جداگانه برای بولد شدن آن

 

چرا به کارت ویزیت نیاز داریم؟

با وجود گسترش استفاده از تلفن همراه، همچنان استفاده از کارت ویزیت برای بسیاری از کسب و کارها واجب و ضروری به نظر می‌رسد. درواقع استفاده از بیزینس کارت می‌تواند مزایای بسیاری به همراه داشته باشد. برقراری ارتباط با مخاطبان و گسترش دایره دوستان و آشنایان برای کسب و کار اهمیت بسیاری دارد.  روش‌هاي بسياري براي شبكه‌سازي وجود دارد. استفاده از تماس تلفني،‌ ايميل،‌ شبكه‌هاي اجتماعي،‌ و صحبت حضوري و رودررو از جمله روش‌هاي هستند كه مي‌توانند در نهايت به شبكه‌سازي منجر شوند. در ميان اين روش‌ها،‌ گفتگوي حضوري از اهميت و محبوبيت ويژه‌ای برخوردار است. اما تنها گفتگو با شخص مقابل کافی نیست. پس از پایان گفتگو شخص مقابل می‌تواند به راحتی اطلاعات مربوط به شما را فراموش کند. ارائه کارت کاری شما در پایان گفتگو می‌تواند كمك بسياري كند. بیزینس کارت ابزاری است که می‌تواند به صورت بصری هویت برند شما را به مخاطبان نشان دهد و اگر کارت خود را به صورت حرفه‌ای و موثر طراحی کنید، می‌توانید شخصیت، پیام و ارزش القایی برند خود را به صورت واضح به مخاطب خود نشان دهید و اثری مثبت در ذهن او برجای گذارید.

خود را حرفه ای تر نشان دهید

نداشتن یک كارت مناسب،‌ از وجهه برند شما مي‌كاهد و ممکن است بی‌تجربگی شما را نشان دهد. در حالي كه حتي اگر كسب و كاري كوچك و نوپا داشته باشید، داشتن یک کارت ویزیت شیک و مناسب، می‌تواند شما را تا ده‌ها برابر حرفه‌ای‌تر نشان دهد. داشتن یک کارت کاری حرفه ای، اعتبار و حرفه شما را به مخاطبان نشان می‌دهد و موجب اعتماد بیشتر آن‌ها به کسب و کار شما می‌شود.

نظرات کاربران

No Comments
هنوز نظری ثبت نشده
اولین نفری باشید که نظر می دهید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.