لوگو شبکه اجتماعی اینستاگرام و تغییرات آن در سال 2022

31 اردیبهشت 1401

اینستاگرام لوگوی خود را روشن‌تر کرده و برخی از کاربران این شبکه اجتماعی، کمتر از آن هیجان زده شده‌اند

در دنیایی مملو از افرادی که به رسانه های اجتماعی معتاد هستند، حتی تغییرات خیلی جزئی هم بدون توجه باقی نمی‌مونه. اینستاگرام اخیراً از لوگوی جدیدی رونمایی کرده، اما این لوگوی جدید تنها یک تغییر کوچک نسبت به ظاهر لوگوی سابقش داره و اونم اینه که این لوگو در رنگبندی روشن‌تر شده است که با توجه به کیفیت امروزه صفحه نمایش‌های موبایلی این تغییر کامل قابل مشاهده و درک است. و جالب اینجاست که اینستاگرام و کمپانی مادر اون یعنی متا هم هیچ توضیحی درباره این تغییر ارائه نداده است. این امکان وجود داره که شاید کمپانی اینستاگرام انتظار نداشت کسی متوجه این تغییر بشه ولی اگر همچین نگرشی داشتند که واقعا سخت در اشتباه بودند. بسیاری از کاربران بلافاصه بعد از آپدیت نسخه جدید متوجه این تغییر شدند و بسیاری از آنها از این تغییر راضی نبودند.

کاربران اینستاگرام خواهان بازگشت لوگو اینستاگرام ورژن قدیمی هستند

در پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، کاربران از تغییر لوگو شکایت کرده‌اند و برخی گفته‌اند که باید روشنایی گوشی‌های خود را تنظیم کنند تا از کور شدن جلوگیری کنند.  یک نفر در توییتر نوشت: “آیکون جدید اینستاگرام در رنگ بسیار اشباع شده است. ناخوشایند است.”

علاوه بر شکایات، برخی از کاربران تصاویر ضبط شده از صفحه نمایش را منتشر کرده اند که به نظر می رسد iOS آنها با لوگوی جدید مشکل دارد. برخی نیز اشاره کرده اند که این نسخه از لوگوی اینستاگرام که در ابتدا در سال 2016 معرفی شد، از همان زمان بسیار پر رنگ و لعاب به نظر می رسید. اکنون، لوگو حتی روشن تر شده است. اگر این روند ادامه پیدا کند، چند سال دیگر فقط یک جعبه سفید نور کور کننده خواهد بود.

البته در بیشتر مواقع زمانی که یک برند محبوب ریدیزاین میشه و عنصرهای جدیدی بهش اضافه میشه اغلب مخاطبان جبهه گیری‌هایی می‌کنند که به امور این جبهه‌گیری‌ها کمتر می‌شود و در نهایت به نقطه‌ای می‌رسد که از این بازطراحی ابراز رضایت می‌کنند. (به این نوع گرافیک عادت می‌کنند) این موضوع رو نه تنها در بازطراحی لوگو بلکه در بازطراحی رابطه کاربری اپلیکیشن و سایت‌ها هم می‌بینیم.

تغییر می‌تواند سخت باشد، کمپانی‌های بزرگ تصمیم‌های زیادی می‌گیرند که خارج از کنترل ما هستند و تنها کاری که ما می توانیم انجام بدیم اینه که یاد بگیریم با این تغییر کنار بیایم و با آنها زندگی کنیم.

بنظر شما لوگو اینستاگرام تغییر خاصی کرده ؟ یا اینکه آیا واقعا این تغییر نیاز بود؟ نظرتون رو برای ما بنویسید. اگر هم این مقاله رو دوست داشتید می‌تونید بقیه اخبار و مقالات ما رو از آرشیو حارک دنبال کنید.

نظرات کاربران

No Comments
هنوز نظری ثبت نشده
اولین نفری باشید که نظر می دهید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.