آموزش ساخت استوری جذاب با گوشی ویژه کفش و پیج های کفش فروشی

26 آذر 1400

ساخت کاور استوری رایگان

آموزشی که در این صفحه قرار دارد روند ساخت استوری را به شما رایگان آموزش می دهد. اگر یک پیج اینستاگرام در زمینه فروش کفش یا تولیدی کفش دارید و میخواید نمونه کارها و عکس های خود رو در حالت استوری با گوشی طراحی و در شبکه های اجتماعی خودتون اضافه کنید، حارک این کار رو برای شما به ساده ترین روش ممکن انجام میده. شما براحتی با اپلیکیشن حارک می تونید استوری های خیلی جذاب و حرفه ای برای پیج خودتون طراحی کنید. برای این کار فقط کافیه اپلیکیشن حارک رو از کافه بازار نصب کنید و این آموزش رو تا آخر ببینید. اگر نیاز به آموزش های بیشتر در زمینه طراحی استوری اینستاگرام دارید میتوانید از آرشیو سایت به بقیه آموزش ها نیز دسترسی پیدا کنید.

چرا اپلیکیشن حارک

زبیایی در نمونه کارهای شما در شبکه های اجتماعی، مخاطب را بهتر از هر چیز دیگری به خودش جذب می‌کند، برای همین است که کاور پست و استوری تأثیر خیلی زیادی بر روی مخاطب شما دارد. معمولاً کاور و استوری های حرفه ای تبلیغاتی با نرم افزار های تخصصی طراحی در کامپیوتر طراحی می‌شوند، اما از آنجایی که همه کاربرانی که در شبکه های اجتماعی حضور دارند دسترسی به کامپیوتر یا مسلط به یک نرم افزارهای طراحی مثل فتوشاپ، ایلاستریتور و… نیستند، به وسیله ی اپلیکیشن های موبایلی اقدام به طراحی و تولید طرح های خود کرده اند. از این رو اپلیکیشن های خارجی زیادی در پلی استورهای مختلف در دسترس عموم قرار گرفته است. اما هر کدام از این اپلیکیشن ها کارکردی پیچیده و به نحوه ی مشکلاتی برای کاربر ایرانی دارند. از این رو استارت اپ حارک، اپلیکیشنی رو وارد مارکت کرده است که علاوه بر ساده بودن تمامی مشکلات اپلیکیشن های خارجی را هم ندارد.

طراحی استوری جذاب چرا اینقدر مهم است؟

دیدن استوری خیلی راحت و بی دردسر است و تحقیقات نشان داده که دیدن استوری ها نسبت به پست های اینستاگرامی خیلی بیشتر توسط کاربران اینستاگرام انجام می شود. استوری ها مخاطبان زیادی را تبدیل به مشتری می کند. یکی از موارد مهم موفقیت پیج و کانال شبکه های اجتماعی، بعد از پست، گذاشتن یک یا چند استوری زیبا و قابل درک است. هیچ پیجی را نمی توان پیدا کرد که بتواند بدون قرار دادن استوری به موفقیت برسد و محصولشان را بفروشند چون اکثراً مردم بیشتر استوری ها رو چک میکنند و شما می توانید نرخ تعامل خود را با کاربران به وسیله ی استوری بالا ببرید. یک استوری قوی می تواند فروش کسب و کار شما را متحول کند، بنابراین باید بتونید یک استوری جذاب و زیبا از محصول خود ایجاد کنید.

نظرات کاربران

No Comments
هنوز نظری ثبت نشده
اولین نفری باشید که نظر می دهید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.