آموزش ساخت کاور پست حرفه ای با گوشی موبایل

25 تیر 1402

آموزش طراحی ساخت کاور پست

آموزشی که در این صفحه میبینید آموزش ساخت کاور پست برای پیج های اینستاگرامی و تلگرامی می‌باشد. اگر یه پیج اینستاگرام دارید و میخواهید اطلاعات خودتون رو بصورت پست طراحی کنید، حارک این کار رو برای شما به ساده ترین روش ممکن انجام میده. شما براحتی با اپلیکیشن حارک می تونید پست‌های خیلی جذاب و حرفه ای برای پیج خودتون طراحی کنید. برای این کار فقط کافیه اپلیکیشن حارک رو از کافه بازار نصب کنید و این آموزش رو تا آخر ببینید. اگر نیاز به آموزش ساخت کاور پست دارید می‌توانید از آرشیو سایت به بقیه آموزش ها نیز دسترسی پیدا کنید.

روند آموزش ساخت کاور پست

برای شروع ابتدا نیاز داریم وارد اپلیکیشن حارک بشیم، از بخش ادیت عکس روی طراحی پروفایل کلیک کرده و از گالری گوشی عکس مورد نظرمون رو انتخاب می‌کنیم تا وارد بخش ادیت تصویر بشه. زمانی که اندازه تصویرتون رو تنظیم کردید از بالا روی گزینه تایید ضربه بزنید.

در بخش طراحی ابتدا به سراغ افکت نوری آماده میریم و افکت سایه سایه رو انتخاب می‌کنیم. این بسته بصورت پیش فرض برای شما نصب نیست شما باید اونو از بخش افزودن المان جستجو و نصب کنید. یه افکت سایه رو به دلخواه به طرح اضافه کرده و درصدشو روی 100 قرار میدیم و از قسمت مد مولتی پلای رو انتخاب می‌کنیم.

توی مرحله بعدی میریم سراغ استیکرهای اختصاصی و بسته بکگراند نوشته رو انتخاب می‌کنیم. این بسته بصورت پیش فرض برای شما نصب نیست شما باید اونو از بخش افزودن المان جستجو و نصب کنید. توی این بسته 2تا بکگراند نوشته انتخاب می‌کنیم یکی بنفش و یکی زرد.

اضافه کردن متن

توی مرحله‌ی بعدی میریم سراغ متن و یه خط چین به طرح اضافه می‌کنیم، اندازه قلم 10 و رنگ زرد تخم مرغی. میاریمش و در بخش زیرین استیکرهای بکگراند نوشته قرار میدیم.

دوباره به بخش متن میریم و 2تا متن به طرح اضافه می‌کنیم. متن اولمون اندازه قلم 18 و رنگ مشکی، متن دوم اندازه 72 و رنگ سفید. برای متن دوم از فونت تیتر پلاس استفاده می‌کنیم. هر دوتا متن ها رو میاریم و در جای خودشون در استیکرهای زرد و بنفش قرار میدیم.

اضافه کردن افکت

توی مرحله‌ی بعدی میریم سراغ بخش استیکرهای اختصاصی و بسته لایت و افکت نوری رو انتخاب می‌کنیم و 2تا افکت نوری به طرح اضافه کرده و به دلخواه توی طرح در جای مناسب قرار میدیم.

برای ادامه میریم سراغ بسته کادر ساده مربعی و یه کادر هم به طرح اضافه می‌کنیم، بصورت پیش فرض رنگ کادر مشکی هست که رنگشو برای همخوانی با کاور به زرد تخم مرغی تغییر میدیم.

ذخیره سازی طرح

در نهایت برای ذخیره سازی طرحی که ساختیم، از بالا بر روی گزینه” ذخیره سازی” کلیک می‌کنیم تا وارد بخش ذخیره سازی طرح بشیم. در این قسمت 2 گزینه دارید: گزینه اول “ذخیره سازی درگالری تصاویر” می باشد که با انتخاب این گزینه طرح ما مستقیم در گالری گوشی‌ ذخیره خواهد شد. گزینه دوم “اشتراک گذاری تصویر” می‌باشد که با انتخاب این گزینه ما می‌تونیم طرح‌ خودمون رو مستقیم در شبکه‌های اجتماعی بارگذاری کنیم. شما می‌تونید عکس خودتون رو در 3سایز مختلف خروجی بگیرید.

چرا اپلیکیشن حارک

زبیایی در نمونه کارهای شما در شبکه های اجتماعی، مخاطب را بهتر از هر چیز دیگری به خودش جذب می‌کند، برای همین است که کاور پست و استوری تأثیر خیلی زیادی بر روی مخاطب شما دارد. معمولاً ساخت کاور پست و استوری های حرفه ای تبلیغاتی با نرم افزار های تخصصی طراحی در کامپیوتر طراحی می‌شوند، اما از آنجایی که همه کاربرانی که در شبکه های اجتماعی حضور دارند دسترسی به کامپیوتر یا مسلط به یک نرم افزارهای طراحی مثل فتوشاپ، ایلاستریتور و… نیستند، به وسیله ی اپلیکیشن های موبایلی اقدام به طراحی و تولید طرح های خود کرده اند. از این رو اپلیکیشن های خارجی زیادی در پلی استورهای مختلف در دسترس عموم قرار گرفته، اما هر کدام از این اپلیکیشن ها کارکردی پیچیده و به نحوه ی مشکلاتی برای کاربر ایرانی دارند. از این رو استارت اپ حارک، اپلیکیشنی رو وارد مارکت کرده است که علاوه بر ساده بودن، مشکلات اپلیکیشن های خارجی را هم ندارد. شما می‌تونید آموزش طراحی استوری رو از سایت ما یاد بگیرید و در اپلیکیشن حارک پیاده سازی کنید.

چرا قالب‌های آماده!؟

اگر شما نیاز دارید در کمترین زمان ممکن، پست اینستاگرام حرفه‌ای برای پیج خودتون طراحی کنید، نیاز دارید از قاب‌های آماده استفاده کنید. با این کار علاوه بر داشتن گرافیک جذاب و حرفه ای در زمان خود نیز صرفه جویی می‌کنید. اگر به نرم افزارهای طراحی حرفه ای تسلط ندارید یا وقت فکر کردن و خلق یه طرح خوب را ندارید، کافیه اپلیکیشن حارک رو نصب کنید. شما در اپلیکیشن حارک می‌توانید بیش از صدها قاب آماده پیدا کنید و از آنها به رایگان برای طرح‌هاتون بهره ببرید.

نظرات کاربران

    1. با خرید اشتراک میتونید واترمارک رو حذف کنید و در جدیدترین نسخه حارک که ماه آینده منتشر میشه میتونید به رایگان بدون واترمارک از اپلیکیشن استفاده کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.