آموزش طراحی استوری کفش با اپلیکیشن حارک در چند دقیقه!

22 خرداد 1402

ساخت استوری حرفه ای

آموزشی که در اینجا می‌بینید روند ساخت استوری حرفه ای برای پیج های فروشگاهی کفش رو به شما رایگان آموزش می دهد. اگر یک پیج اینستاگرام در زمینه کفش دارید و میخواید نمونه کارها و عکس های خود رو در حالت استوری با گوشی طراحی و در شبکه های اجتماعی خودتون اضافه کنید، حارک این کار رو برای شما به ساده ترین روش ممکن انجام میده. شما براحتی با اپلیکیشن حارک می تونید استوری های خیلی جذاب و حرفه ای برای پیج خودتون طراحی کنید. برای این کار فقط کافیه اپلیکیشن حارک رو از کافه بازار نصب کنید و این آموزش رو تا آخر ببینید. اگر نیاز به آموزش طراحی استوری برای پیج های خود دارید می‌توانید از آرشیو سایت به بقیه آموزش ها نیز دسترسی پیدا کنید.

روند طراحی استوری کفش فروشی

برای این طراحی ابتدا نیاز داریم وارد اپلیکیشن حارک بشیم. از بخش ادیت عکس روی طراحی استوری کلیک می‌کنیم و از گالری گوشی از بکگراند مورد نظرمون رو برای پس زمینه طرح انتخاب می‌کنیم.

این عکس می‌تونه عکسی باشه که از اینترنت دانلود کردید یا می‌تونید عکس مغازه یا فروشگاه خودتون رو توی پس زمینه استفاده کنید. برای این کار کافیه یه عکس از ویترین مغازه ویا فروشگاه خودتون بگیرید و از اون در اپلیکیشن استفاده کنید.

میریم سراغ قاب های گرافیکی و قاب همتا رو انتخاب می‌کنیم. این قاب بصورت پیش فرض برای شما فعال نیست و شما باید از بخش افزودن المان، آرشیو المان‌های استوری این قاب رو جستجو و نصب کنید. توی این بسته قاب رنگبندی مختلفی وجود داره که به دلخواه می‌تونید یکی رو انتخاب کنید، من اینجا قاب بنفش پررنگ رو انتخاب می‌کنم.

توی مرحله بعدی میریم سراغ “اضافه کردن عکس” و یک عکس کفش که بصورت فایل PNG هست رو وارد طرح می‌کنیم. این عکس رو میاریم در بالای استوری یه جای مناسب قرارش میدیم.

حالا میریم به بخش متن و متن های عنوان خودمون رو وارد طرح می‌کنیم. اینجا برای چینش بهتر عنوان کلمات رو بصورت تکی وارد طرح کنید و در جای مناسبشون قرار بدید. سعی کنید از کلمات فارسی و انگلیسی باهم استفاده کنید تا نمای بهتری به طرح‌تون بده.

در ادامه وارد بخش لایه ها بشید و این لایه هایی که وارد طرح کردید رو قفل کنید که از جاشون تکون نخورن و جابجا نشن.

ادامه روند آموزش طراحی استوری

اینبار میریم سراغ متن و متن توضیحات رو هم به طرح اضافه می کنیم. از فونت پیش فرض شبنم و اندازه قلم 14 استفاده می‌کنیم. یک ستون رو رنگ سفید و یک ستون رو رنگ زرد قرار میدیم.

برای اینکه متن‌ها رو راحت تر در طرح جابجا کنید تنظیمات رو پنهان کنید. (روی طرح کلیک کنید تا تنظیمات پنهان بشه) 2تا متن توضیحات رو میاریم و در یه جای مناسب پایین طرح قرار میدیم.

در ادامه باز به بخش “اضافه کردن عکس” میریم و یه لوگو نایک به طرح اضافه می‌کنیم. حالا میریم سراغ استیکر اشکال هندسی و یه استیکر انتخاب می‌کنیم که بزاریم پشت عکس کفش‌مون. این بسته استیکر بصورت پیش فرض برای شما فعال نیست و شما باید از بخش افزودن المان، این بسته رو جستجو و نصب کنید.

ذخیره سازی طرح استوری

در نهایت برای ذخیره سازی طرح از بالا بر روی گزینه” ذخیره سازی” کلیک می‌کنیم تا وارد بخش ذخیره سازی طرح بشیم. در این قسمت 2 گزینه دارید: گزینه اول “ذخیره سازی درگالری تصاویر” می باشد که با انتخاب این گزینه طرح ما مستقیم در گالری گوشی‌ ذخیره خواهد شد. گزینه دوم “اشتراک گذاری تصویر” می‌باشد که با انتخاب این گزینه ما می‌تونیم طرح‌ خودمون رو مستقیم در شبکه‌های اجتماعی بارگذاری کنیم.

چرا اپلیکیشن حارک

زبیایی در نمونه کارهای شما در شبکه های اجتماعی، مخاطب را بهتر از هر چیز دیگری به خودش جذب می‌کند، برای همین است که کاور پست و استوری تأثیر خیلی زیادی بر روی مخاطب شما دارد. معمولاً ساخت کاور پست و استوری های حرفه ای تبلیغاتی با نرم افزار های تخصصی طراحی در کامپیوتر طراحی می‌شوند، اما از آنجایی که همه کاربرانی که در شبکه های اجتماعی حضور دارند دسترسی به کامپیوتر یا مسلط به یک نرم افزارهای طراحی مثل فتوشاپ، ایلاستریتور و… نیستند، به وسیله ی اپلیکیشن های موبایلی اقدام به طراحی و تولید طرح های خود کرده اند. از این رو اپلیکیشن های خارجی زیادی در پلی استورهای مختلف در دسترس عموم قرار گرفته است. اما هر کدام از این اپلیکیشن ها کارکردی پیچیده و به نحوه ی مشکلاتی برای کاربر ایرانی دارند. از این رو استارت اپ حارک، اپلیکیشنی رو وارد مارکت کرده است که علاوه بر ساده بودن، مشکلات اپلیکیشن های خارجی را هم ندارد. شما می‌تونید آموزش طراحی استوری رو از سایت ما یاد بگیرید و در اپلیکیشن حارک پیاده سازی کنید.

چرا قالب‌های آماده استوری !؟

اگر شما نیاز دارید در کمترین زمان ممکن، استوری حرفه‌ای برای پیج خودتون طراحی کنید، نیاز دارید از قاب‌های آماده استفاده کنید. با این کار علاوه بر داشتن گرافیک جذاب و حرفه ای در زمان خود نیز صرفه جویی می‌کنید. اگر به نرم افزارهای طراحی حرفه ای تسلط ندارید یا وقت فکر کردن و خلق یه طرح خوب را ندارید، کافیه اپلیکیشن حارک رو نصب کنید. شما در اپلیکیشن حارک می‌توانید بیش از صدها قاب آماده پیدا کنید و از آنها به رایگان استفاده کنید.

نظرات کاربران

No Comments
هنوز نظری ثبت نشده
اولین نفری باشید که نظر می دهید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.