آموزش طراحی پست اینستاگرام با گوشی افکت برگ های پاییزی روی عکس

30 آذر 1400

ساخت کاور پست رایگان

آموزشی که در این صفحه قرار دارد روند ساخت افکت برگ های پاییزی را به شما رایگان آموزش می دهد. اگر یک پیج اینستاگرام دارید و میخواید عکس های خود را با افکت برگ های پاییز طراحی کنید، حارک این کار رو برای شما به ساده ترین روش ممکن انجام میده. اپلیکیشن حارک افکت های تصویری خیلی متنوعی دارد که می تونید از این افکت های آماده برای عکس های خود استفاده کنید. برای این کار فقط کافیه اپلیکیشن حارک رو از کافه بازار نصب کنید و این آموزش رو تا آخر ببینید. اگر نیاز به آموزش های بیشتر در زمینه طراحی قالب پست اینستاگرام دارید میتوانید از آرشیو سایت به بقیه آموزش ها نیز دسترسی پیدا کنید.

چرا اپلیکیشن حارک

زبیایی در نمونه کارهای شما در شبکه های اجتماعی، مخاطب را بهتر از هر چیز دیگری به خودش جذب می‌کند، برای همین است که کاور پست و استوری تأثیر خیلی زیادی بر روی مخاطب شما دارد. معمولاً کاور و استوری های حرفه ای تبلیغاتی با نرم افزار های تخصصی طراحی در کامپیوتر طراحی می‌شوند، اما از آنجایی که همه کاربرانی که در شبکه های اجتماعی حضور دارند دسترسی به کامپیوتر یا مسلط به یک نرم افزارهای طراحی مثل فتوشاپ، ایلاستریتور و… نیستند، به وسیله ی اپلیکیشن های موبایلی اقدام به طراحی و تولید طرح های خود کرده اند. از این رو اپلیکیشن های خارجی زیادی در پلی استورهای مختلف در دسترس عموم قرار گرفته است. اما هر کدام از این اپلیکیشن ها کارکردی پیچیده و به نحوه ی مشکلاتی برای کاربر ایرانی دارند. از این رو استارت اپ حارک، اپلیکیشنی رو وارد مارکت کرده است که علاوه بر ساده بودن، مشکلات اپلیکیشن های خارجی را هم ندارد.

طراحی پست اینستاگرام چرا اینقدر مهم است؟

یکی از مهمترین عناصر موفقیت تمام پیج ها، پست هایی هستند که کاربر رو جذب و باعث تعامل می شود. از عوامل مهم موفقیت پیج ها میتوان به زمان بندی انتشار پست، تولید محتوای مفید و خوب، کیفیت بالای پست و زیبایی پست ها، استفاده از استراتژی های مختلف برای تولید و انتشار پست و یکپارچگی پست اشاره کرد. لازم به ذکر است که یک پست با اصول درست طراحی، می تواند موفقیت پیج ما رو تضمین و یک پست معمولی و زرد می تواند آن را متلاشی و باعث ریزش مخاطب شود. بنابراین در انتشار پست ها باید همه ی موارد اعم از کیفیت پست کاملا رعایت شود.

نظرات کاربران

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.