تولید محتوای پیج پزشکی کلینیک آران

09 فروردین 1402

قرارداد طراحی و تولید محتوای پیج پزشکی کلینیک آران در سال 1399 منعقد شد. این همکاری تمامی موارد مهم از جمله مشاوره برندینگ، هویت سازمانی، استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام، طراحی پست و استوری، آموزش نحوه عکاسی و فیلم برداری را در برگرفته بود. این همکاری به مدت 12ماه انجام شد و در نهایت با مهاجرت بعضی از دکترین مجموعه به خارج از کشور دیگر ادامه پیدا نکرد.

در این مدت همکاری بیش از 24 پست تخصصی، بیش از 100 استوری و بیش از 10 پادکست صوتی طراحی و اجرا شد. تولید محتوای پیج پزشکی کلینیک آران بصورت 100% دورکاری انجام شد و تمامی عکاسی ها و فیلم برداری ها بصورت مبتدی توسط خود عوامل در کلینیک انجام میشد.

انتخاب موضوع، هدفگذاری آن، پالت رنگی خاص و مرتبط با برند، آنالیز رقبا در شبکه های اجتماعی، تقویم محتوایی، ویراستاری متن ها برای پادکست های صوتی تنها بخشی از کارهای انجام شده برای پیج کلینیک آران بوده است.

تولید محتوای پیج پزشکی کلینیک آران

روند کاری تولید محتوای پیج کلینیک آران

روند تولید محتوا در این مجموعه به عهده خود مجموعه حارک بود و با توجه به تقویم محتوایی پست ها و استوری ها طراحی و ارسال میگردید. در این مجموعه 2 نوع پست تخصصی وجود داشت یک پست نمونه کار که تصاویر و فیلم های آن توسط خود کلینیک تهیه و برای ما ارسال میشد و پست آموزشی که تولید این پست های اسلایدی آموزشی از ترجمه مقالات خارجی صورت می گرفت. ابتدا مقالات مورد نظر پیدا، ترجمه و ویرایستاری میشد و در نهایت بصورت پست های گرافیکی اسلایدی تهیه و در اختیار مجموعه آران قرار داده میشد تا در زمانبندی مشخص در پیج بارگذاری شوند.

استوری ها نیز به همین صورت دارای 4 دسته آموزشی، نمونه کارها، رضایت بیمار و استوری های مناسبی بود که با توجه به تقویم در روزهای خاص از ماه منتشر میشدند. (تمامی انتشارها و بارگذاری ها به عهده مجموعه آران بود)

تولید محتوای پیج پزشکی کلینیک آران

چرا باید تولید محتوا حرفه ای داشته باشیم؟

هیچ‌کس تبلیغات را نمی‌خواند، مردم چیزهایی را می‌خوانند که برایشان جالب باشد و نظر آنها را جلب کند، این‌ها گاهی تبلیغ هستند. اصلی ترین مورد برای داشتن یه پیج خوب در شبکه های اجتماعی داشتن محتوای خاص، یونیک و جذاب است. در بیشتر مواقع برای بدست آوردن این نوع محتوا شما نیاز به یک گروه قوی و کاربلد در این زمینه دارید.

یکی از روش های رایج برای تبلیغات، فعالیت در فضای شبکه های اجتماعی می‌باشد که امروزه مورد توجه کسب و کارهای مختلف در ایران و جهان قرار گرفته است. محتوای حرفه ای نه تنها به ایجاد ارتباط با کاربران و مشتریان شما کمک می‌کند بلکه به عنوان مکملی (در بعضی از موارد به عنوان عامل اصلی) در بحث مارکتینگ شما عمل می‌کند.

از مزیت‌های تولید محتوای حرفه ای میتوان به اعتمادسازی، بازاریابی آسان و سریع، جذب مخاطب وفادار و افزایش محبوبت برند شما اشاره کرد.

چرا حارک ؟

مجموعه طراحی حارک با بیش از 10 سال سابقه طراحی چاپ آفست و 6 سال سابقه طراحی تولید محتوای شبکه های اجتماعی در اکثر زمینه های طراحی محتوا متخصص بوده و نمونه کارهای زیادی در این زمینه تولید و طراحی کرده است. کارگاه آنلاین طراحی حارک با داشتن وبسایت و اپلیکیشن تخصصی طراحی می‌تواند نیاز هر مجموعه ویا نفرات براحتی برطرف کرده و در سریع ترین زمان ممکن در تولید محتوا به آنها کمک کند. حارک در طراحی و تولید محتوا به زبان فارسی، انگلیسی، ترکی، عربی و روسی فعالیت کرده و توانسته نظر کارفرمایان خود را جلب کند. ما در حارک با توجه به نقش مارکتینگ در برند، نقشه راه و تقویم اجرایی به عنوان مشاوره به کارفرمایان ارائه میدهیدم که باعث می شود شما در زمینه هدف های آینده خود با درکی بیشتر قدم بردارید.

همچین شما می‌تونید برای مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید، ما در پیام رسان های محبوب، تیکت پشتیبانی آنلاین سایت و تلفن های تماس منتظر جوابدهی به سوالات،ابهامات و مشاوره رایگان شما عزیزان هستیم.

نظرات کاربران

No Comments
هنوز نظری ثبت نشده
اولین نفری باشید که نظر می دهید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.