طراحی لوگوتایپ دلژین

02 اسفند 1401

لوگوتایپ دلژین به صورت سفارشی برای تولیدی پوشاک به همین نام طراحی و اجرا شده است. این لوگو در سال 1395 طراحی و در اختیار مشتری قرار گرفت. دلژین در زبان کردی به معنای امید زندگی، زندگی باصفا، زندگی موافق طبع معنا می‌شود. این تولیدی با هدف امید به فردای بهتر در صنعت پوشاک کشور از این نام برای برند خود استفاده کرد. لوگوتایپ دلژین برای تبلیغاتی شهری، اینترنتی و تیکت‌های روی لباس استفاده خواهد شد.

طراحی لوگوتایپ دلژین طراحی لوگوتایپ دلژین

رنگ هویت بصری لوگوتایپ

رنگ انتخابی برای این استارت اپ سبز ایرانی نام دارد. این رنگ به این دلیل سبز ایرانی نامیده می‌شود چون در سفال و فرش ایرانی استفاده می شود. و همچنین در معماری اماکن مذهبی نیز کاربرد دارد. رنگ سبز ایرانی از رنگ سبز برخی از سفال های ایرانی نام گذاری شده و نشان دهنده رنگ ماده معدنی مالاکیت است.

تعادل در طراحی

تعادل در طراحی لوگو امر بسیار حیاتی و مهم می‌باشد، چون ذهن ما به طور طبیعی در صورتی طرحی را دلپسند و جذاب ارزیابی می کند که آن طرح متقارن و دارای تعدل باشد. هر چند می‌توان قانون تعادل را شکست، اما باید این را بدونید که لوگوی شما یک لوگوی حرفه‌ای برای عموم مردم می‌باشد، بنابراین طراحی یک لوگوی متعادل یکی از اصول مهم طراحی لوگو است. علاوه بر این تعادل لوگو باعث می‌شود که لوگو در جایگاه های خاص خود نظیر وبسایت، اپلیکیشن ها و… بصورت بی نقص به نمایش در بیاید.

طراحی لوگوتایپ دلژین

چرا باید لوگو حرفه ای داشته باشیم!؟

لوگو می‌تواند به هر کسب و کاری اعتبار ببخشد و کاربران را تشویق می‌کند که به شما اعتماد بیشتری کنند. لوگوی هر برندی به مشتریان بالقوه می گوید که شما چه کسی هستید، چه کاری انجام می دهید. اگر می‌خواهید یک دید کلی از مجموعه خود به مخاطب در نگاه اول بدهید این کار فقط و فقط با یک لوگوی حرفه‌ای انجام پذیر می‌باشد. پایه و اساس هویت مجموعه شما بر روی لوگو استوار شده است. لوگو اگر به درستی و خوب طراحی شده باشد باعث اعتماد در افراد می‌شود.

شما هم اگر نیاز به مشاوره درباره طراحی لوگو یا ریدیزاین لوگو خودتون دارید می‌تونید با ما در ارتباط باشید.

نظرات کاربران

No Comments
هنوز نظری ثبت نشده
اولین نفری باشید که نظر می دهید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.