طراحی لوگو استارت اپ بالکا

28 بهمن 1401

لوگو تصویر یا لوگو مارک بالکا به صورت سفارشی برای استارت اپ جدید به همین نام طراحی و اجرا شده است. این لوگو در سال 1400 طراحی و در اختیار مشتری قرار گرفت. بالکا در زبان و گویش گیلکی به معنی زنبیل کوچک دم‌دستی می‌باشد. این زنبیل انواع و اقسام مختلفی دارد که معمولا در بازارهای هفتگی دردست زنان و مردان قوم گیل دیده می‌شود. این استارت اپ در زنجیره ی کاری خود طیف وسیعی از محصولات رو در بر میگیره که میتواند بیشتر نیازهای کاربران رو در یک سبد سفارش آنلاین، آماده و در اختیار آنها قرار دهد.

طراحی لوگو استارت اپ بالکا

رنگ هویت بصری برند

رنگ انتخابی برای این استارت اپ آبی ایرانی نام دارد. این رنگ به این دلیل آبی ایرانی نامیده می‌شود که در برخی از سفال های ایرانی و کاشی هایی که در مسجدهای ایران و دیگر مناطق خاورمیانه استفاده شده است. نخستین استفاده از نام آبی ایرانی در زبان انگلیسی در سال 1669 بوده است.

طراحی لوگو استارت اپ بالکا

طراحی لوگو استارت اپ بالکا     طراحی لوگو استارت اپ بالکا

طراحی بافت و پترن بالکا

با طراحی و اجرا پترن لوگو، شما می‌توانید برندتان را متمایز سازید و کاری کنید که برندتان همیشه در چشم مخاطب آشنا باشد. با استفاده از این پترن می‌توانید ست‌های اداری خود را هرچی زیباتر طراحی و چاپ نمایید.

طراحی لوگو استارت اپ بالکا

چرا باید لوگو حرفه ای داشته باشیم!؟

لوگو می‌تواند به هر کسب و کاری اعتبار ببخشد و کاربران را تشویق می‌کند که به شما اعتماد بیشتری کنند. لوگوی هر برندی به مشتریان بالقوه می گوید که شما چه کسی هستید، چه کاری انجام می دهید. اگر می‌خواهید یک دید کلی از مجموعه خود به مخاطب در نگاه اول بدهید این کار فقط و فقط با یک لوگوی حرفه‌ای انجام پذیر می‌باشد. پایه و اساس هویت مجموعه شما بر روی لوگو استوار شده است. لوگو اگر به درستی و خوب طراحی شده باشد باعث اعتماد در افراد می‌شود.

شما هم اگر نیاز به مشاوره درباره طراحی لوگو یا ریدیزاین لوگو خودتون دارید می‌تونید با ما در ارتباط باشید.

نظرات کاربران

No Comments
هنوز نظری ثبت نشده
اولین نفری باشید که نظر می دهید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.