طراحی لوگو لامپ دونی

12 اسفند 1401

طراحی تایپوگرافی لامپ دونی به صورت سفارشی برای وبسایتی فروشگاهی به همین نام اجرا شده است. زمان اجرای این پروژه سال 1398 می‌باشد. فروشگاه اینترنتی لامپ دونی، مرجعی برای فروش انواع محصولات روشنایی و الکتریکی می‌باشد. رعایت تعادل ساختار، ایجاد کنتراست، تنظیم ترازها برای ایجاد تصویری قدرتمند و ساختاریافته از جمله نکاتی می‌باشد که در تایپوگرافی لامپ دونی مورد توجه قرار گرفته است. در این تایپوگرافی از فونت نستعلیق برای پایه طراحی در نظر گرفته شده است.

طراحی لوگو لامپ دونی طراحی لوگو لامپ دونی

رنگ هویت بصری لامپ دونی

رنگ اول و اصلی برای لوگوی فروشگاه اینترنتی لامپ دونی گرادینت سبز ( Green ) می‌باشد. رنگ سبز، نماد طبیعت، حیات، پول و ثروت، اعتماد به نفس، همدردی، محبت، خلاقیت، وفاداری و صلح و آرامش در نظر گرفته می شود. برای جداسازی آیکن و نمایش متمایزتر آیکن از یک رنگ سبز مایل به مشکی و نارنجی استفاده شده است.

چرا باید لوگو حرفه ای داشته باشیم!؟

لوگو می‌تواند به هر کسب و کاری اعتبار ببخشد و کاربران را تشویق می‌کند که به شما اعتماد بیشتری کنند. لوگوی هر برندی به مشتریان بالقوه می گوید که شما چه کسی هستید، چه کاری انجام می دهید. اگر می‌خواهید یک دید کلی از مجموعه خود به مخاطب در نگاه اول بدهید این کار فقط و فقط با یک لوگوی حرفه‌ای انجام پذیر می‌باشد. پایه و اساس هویت مجموعه شما بر روی لوگو استوار شده است. لوگو اگر به درستی و خوب طراحی شده باشد باعث اعتماد در افراد می‌شود.

شما هم اگر نیاز به مشاوره درباره طراحی لوگو یا ریدیزاین لوگو خودتون دارید می‌تونید با ما در ارتباط باشید.

نظرات کاربران

No Comments
هنوز نظری ثبت نشده
اولین نفری باشید که نظر می دهید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.