طراحی لوگو پیرایش محب

01 اسفند 1401

لوگوتایپ محب به صورت سفارشی برای پیرایشگاهی به همین نام طراحی و اجرا شده است. این لوگو در سال 1396 طراحی و در اختیار مشتری قرار گرفت. این سالن قبلا یک لوگو نماد برای خود اجرا کرده بود که بعد از یک مدت برای تبلیغات چاپی و تبلیغات ویدیو نیاز به یک لوگوتایپ داشت که لوگوتایپ فارسی محب بعد از چند اتود اجرا و نهایی گشت. محب در دیکشنری آبادیس به معنی دوستدار، ( در قدیم ) محبت ورزنده به کسی یا به چیزی، دوست دارنده آماده است .

طراحی لوگو پیرایش محب

تعادل در طراحی

تعادل در طراحی لوگو امر بسیار حیاتی و مهم می‌باشد، چون ذهن ما به طور طبیعی در صورتی طرحی را دلپسند و جذاب ارزیابی می کند که آن طرح متقارن و دارای تعدل باشد. هر چند می‌توان قانون تعادل را شکست، اما باید این را بدونید که لوگوی شما یک لوگوی حرفه‌ای برای عموم مردم می‌باشد، بنابراین طراحی یک لوگوی متعادل یکی از اصول مهم طراحی لوگو است. علاوه بر این تعادل لوگو باعث می‌شود که لوگو در جایگاه های خاص خود نظیر وبسایت، اپلیکیشن ها و… بصورت بی نقص به نمایش در بیاید.

طراحی لوگو پیرایش محب

چرا باید لوگو حرفه ای داشته باشیم!؟

لوگو می‌تواند به هر کسب و کاری اعتبار ببخشد و کاربران را تشویق می‌کند که به شما اعتماد بیشتری کنند. لوگوی هر برندی به مشتریان بالقوه می گوید که شما چه کسی هستید، چه کاری انجام می دهید. اگر می‌خواهید یک دید کلی از مجموعه خود به مخاطب در نگاه اول بدهید این کار فقط و فقط با یک لوگوی حرفه‌ای انجام پذیر می‌باشد. پایه و اساس هویت مجموعه شما بر روی لوگو استوار شده است. لوگو اگر به درستی و خوب طراحی شده باشد باعث اعتماد در افراد می‌شود.

شما هم اگر نیاز به مشاوره درباره طراحی لوگو یا ریدیزاین لوگو خودتون دارید می‌تونید با ما در ارتباط باشید.

نظرات کاربران

No Comments
هنوز نظری ثبت نشده
اولین نفری باشید که نظر می دهید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.