فونت فارسی تیتر پلاس از فونت های رایگان برای عنوان کاور پست‌های اینستاگرام

03 اردیبهشت 1401

 

اگر دوست دارید از فونتی توی کاورهای پست تون استفاده کنید که هم در اندازه های کوچیک خوانا باشه و هم جذاب، فونت فارسی تیتر پلاس یکی از این فونت هاست. این فونت رایگانه و باطراحی شده فونت قدیمی تیتر هست. این فونت رو هم میتونید از سایت دیجی فونت دانلود کنید. همچنین این فونت در اپلیکیشن حارک هم وجود داره. شما از قسمت آرشیو، آرشیو فونت بخش فونت های فارسی میتونید این فونت رو دانلود کنید و در طراحی هاتون ازش استفاده کنید.

فونت مناسب عنوان

فونتی مناسبه عنوان پست‌ها هست که در سایزهای کوچک هم بطور کامل خوانا باشد برای همین معمولا از فونت‌های ضخیم برای دسته عنوان ها استفاده می‌شود. فونت تیتر از قدیم یه فونت برای عنوان محسوب میشد اما حال با بازطراحی که براش صورت گرفته که با نام فونت فارسی تیتر پلاس می‌شناسیم، تقریبا تمامی نواقص و مشکلاتش برطرف شده و الان میشه به عنوان یه فونت محبوب و جذاب در عنوان‌های خودتون استفاده کنید.

کجا می تونید از فونت فارسی تیتر پلاس استفاده کنید ؟

شما در همه جا می‌تونید از این فونت رایگان استفاده کنید. برای عنوان در طراحی استوری و پست‌های شبکه های اجتماعی بسیار جذاب و شکیل می‌شود. می‌تونید از فونت فارسی تیتر پلاس در اپلیکیشن های طراحی استفاده کنید. همچنین این فونت در آرشیو اپلیکیشن حارک هم قرار گرفته که شما براحتی می‌تونید این فونت رو دانلود و در طراحی‌هاتون از اون استفاده کنید.

چرا اپلیکیشن حارک

زبیایی در نمونه کارهای شما در شبکه های اجتماعی، مخاطب را بهتر از هر چیز دیگری به خودش جذب می‌کند، برای همین است که کاور پست و استوری تأثیر خیلی زیادی بر روی مخاطب شما دارد. معمولاً کاور و استوری های حرفه ای تبلیغاتی با نرم افزار های تخصصی طراحی در کامپیوتر طراحی می‌شوند، اما از آنجایی که همه کاربرانی که در شبکه های اجتماعی حضور دارند دسترسی به کامپیوتر یا مسلط به یک نرم افزارهای طراحی مثل فتوشاپ، ایلاستریتور و… نیستند، به وسیله ی اپلیکیشن های موبایلی اقدام به طراحی و تولید طرح های خود کرده اند. در همین راستا اپلیکیشن های خارجی زیادی در پلی استورهای مختلف در دسترس عموم قرار گرفته است، که هر کدام از این اپلیکیشن ها کارکردی پیچیده و به نحوه ی مشکلاتی برای کاربر ایرانی دارند. از این رو استارت اپ حارک، اپلیکیشنی رو وارد مارکت کرده است که علاوه بر ساده بودن، مشکلات اپلیکیشن های خارجی را هم ندارد.

نظرات کاربران

No Comments
هنوز نظری ثبت نشده
اولین نفری باشید که نظر می دهید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.