طرح لایه باز دوربین مداربسته شماره 19

14 مرداد 1397

توضیحات تکمیلی

تراکت لایه باز دوربین مداربسته شماره ۱۹ ، یک تراکت خلاقانه ، ابتکاری و ایرانی با موضوع تکنولوژی از حارک می باشد. این تراکت بصورت لایه باز فتوشاپ بوده و تمامی المان های موجود در آن قابل تغییر می باشند. این تراکت در ۱رو و در اندازه A4 طراحی شده است.موارد موجود در فایل خریداری شده شما ، شامل ۱عدد فایل لایه باز فتوشاپ و پوشه فونت می باشد.

شما می توانید دیگر نمونه تراکت های موجود در آرشیو را از اینجا ملاحظه کنید

این تراکت می تواند برای مشاغل مرتبط با امنیت ، فروشگاه و تعمیرات مورد استفاده قرار گیرد. رنگهای استفاده شده در تراکت از کد رنگهای صنعتی برای ثابت ماندن رنگ در هنگام چاپ ، الگوبرداری شده اند.خط چاپ بطور پیش فرض رعایت شده است. خط چاپ قسمتی از اطراف طراحی می باشد که در طراحی به منظور احتمال برش کار در چاپخانه این قسمت ها خالی و با بکگراند طرح پر می شوند. این خط برای امور چاپی الزامی می باشد.

طراحی و چاپ تراکت دوربین مداربسته

  • کیفیت بالای طرح تراکت تبلیغاتی
  • کاملا لایه باز و تفکیک شده
  • رزولوشن 300Dpi
  • مُد رنگ طراحی CMYK
  • دارای طرح رنگبندی شیک و جذاب
  • قابل استفاده و ویرایش در نرم افزار فتوشاپ

استفاده از عکس های مرتبط ، استفاده از لوگو برندهای سازنده ، اندازه قلم مناسب برای متن ، استفاده از کد رنگ چاپی در پس زمینه ، و بکارگیری رنگهای شاد از جمله نکات بکار رفته در این تراکت می باشد.

تراکت‌های تبلیغاتی به نوعی یک ابزار ویا یک جایگاه تبلیغاتی ارزان قیمت و کارآمد برای جلب توجه عموم مردم می‌باشند. در میان انبوهی از تبلیغات، یکی از پرکاربردترین روش‌هایی که در تبلیغات آفلاین استفاده می‌شود طراحی و چاپ تراکت تبلیغاتی است. همیشه و در هر زمان مخاطبان دوست دارند محتوایی که نیازشون رو برطرف می‌کند رو مطالعه کنند. بنابراین یک تراکت تبلیغاتی جذاب با یک تیتر چالش برانگیز می‌توانید نظر عموم مردم رو به خود جذب کند.

مشخصات محصول

فرمت: TIF
ابعاد: A4
رزولوشن: 300
فونت فایل: یکان - تیتر
حجم فایل: 3 مگابایت
فونت داخل پوشه: موجود می باشد
فایل راهنما: دارد
قیمت: 29000 تومان
لینک کوتاه: https://hark.ir/?p=15713