بنر ۲۸ صفر شماره 6

05 آذر 1395

توضیحات تکمیلی

بنر لایه باز مذهبی رحلت پیامبر و شهادت امام حسن مجتبی شماره ۶ ، یک بنر اختصاصی ، ایرانی ، اسلامی و رایگان از حارک گرافیک می باشد. شما می توانید با تهیه اشتراک رایگان سایت این طرح را براحتی و با لینک مستقیم دانلود کنید. این بنر بصورت لایه باز فتوشاپ بوده و تمامی المان های موجود در آن قابل تغییر می باشند. برخی از المان های بکار رفته در طراحی این کار ، از سایتهای عصر انتظار و معلی دانلود شده است. رنگ و تم گرافیک بنر مناسب با موضوع رحلت یا شهادت می باشد. موارد موجود در فایل دانلودی شما ، شامل ۱عدد فایل لایه باز فتوشاپ می باشد.این طرح بصورت اختصاصی طراحی و رایگان در اختیار شما دوستان قرار داده شده است. استفاده و اشتراک از این طرح که موجب نشر فرهنگ اسلامی می شود باعث خرسندی و رضایت ماست.

شما می توانید از باکس پیش نمایش دموهای آنلاین این بنر رو ملاحضه کنید

حسن بن علی بن ابی طالب دومین امام شیعه و بزرگترین فرزند امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) که در ۳۷ سالگی به امامت و خلافت رسید و در سال ۴۱ه‍.ق. با معاویه، صلح کرد.دوره خلافت وی شش ماه و سه روز طول کشید. امام حسن پس از صلح، به مدینه رفت و ده سال در مدینه بود تا اینکه به شهادت رسید. او در مدینه، در قبرستان بقیع به خاک سپرده شد.

پیامبر اسلام، از پیامبران اولوالعزم و آخرین پیامبر الهی. معجزه اصلی او قرآن است و مردم را به یکتاپرستی و درستکاری و اخلاق نیک دعوت کرد. در چهل سالگی به پیامبری رسید و مهمترین پیامش دعوت به توحید بود. هدف از بعثتش را تکمیل فضایل اخلاقی معرفی کرد. (برگرفته شده از ویکی شیعه)

مشخصات محصول

فرمت: TIF
ابعاد: 300-100
رزولوشن: 50
فونت فایل: تیتر - یکان
حجم فایل: 3 مگابایت
فونت داخل پوشه: موجود نمی باشد
فایل راهنما: ندارد
دسته بندی: -
قیمت: رایگان
لینک کوتاه: https://hark.ir/?p=2568